break from information

Radom “Odmor od informacija” Vanja Babić poziva na preispitivanje kvalitete informacija koje nam se kroz različite komunikacijske kanale svakodnevno predstavljaju kao važne. Time potiče na ideju odmora i otvara mogućnost unošenja novih misli u takav informacijski tijek, postavljajući pitanje važnosti i odgovornosti svakog pojedinca za izbor sadržaja koje odlučuje konzumirati. “Kolažiranjem tiskanih medija, novina i letaka iz dućana, rad izolira ponavljajuće elemente i time eliminira uobičajene osjećaje nelagode loših vijesti ili želje za kupovinom, te očuđuje principe
marketinških trikova i misaone kontrole medija. Predstavljene prazne stranice novina simbol su mjesta za novi sadržaj koji pojedinac sam unosi i odabire.” (V.B.)

_MG_9303.JPG_MG_9299.JPG

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s